Friday, August 13, 2010

walaweyh salamualaikom.hush.
(saket perot time type ni.)aduh.
cam bese la law dpt update blog mmg harus gua bace FATIN LIYANA pny entry dulu.best wey bace blog die.cam babeng.ahh dala.
ok this week aku balek lg.last kepulangan kot.after this raye la bru balek..uhh.tah2 mak aku pon p.k aku menyemak je kt umah.hehe.tp sblom berlabuh kt umah aku sempat gegar mid jap.tuuu diaaaa.just nk ushar i-pod nano n touch.last2 beli bluetooth headphone.ok la kan?(x ok sbb bkn ko yg beli,kantoi suda xde dwet.he)

(x suke pic ni sbb x snap pakai DSLR.huh.so sbb tu nmpak cam x diiktiraf ckit.)
ok ni kt mid.haram jadah pny budak..x reti nk balek ke ha?(kakak kaw da tepon wey.)
act time ni gua tipu2 ckit kakak gua.ckp la bbuke kt mid jap sbb x thn lapa..apela dose aku menipu d bulan ramadhan ni?ya allah.
ok ni diaa.gua nk share ckit.roomate gua kt kampus.tp yg baju merah bukan thats y pic die blurr sbb xde kaitan hukum hakam islam.weee.
but syukur la gua dpt roomate yg satu kpale.really enjoy detik2 gedik bersame mereke.wah kelas.geeee.dari kanan atas katil tu anak sape tah,gile bapak handsome la.comel seyh.(awek epul kate bkn aku eh?(external baju kuning))then yang cover hidong tu la epul.so wat?then yg smemangnye separuh bogel tu afnan.he tqtq.
------------------------------------------------
ok then my life kt sane?
urghh fuckin bored.no i mean bkn life di hostel but life in the faculty.(cakap cam bangla la ko.)
yg penting kn?
-aku x penah study lngsong.(acc,discrete+add math,)
-BEL xyah ctela.sng la.xtaw nk study ape.(so blagak eh u arif?)[lecturer yg ckp cam uh.]
-so sng cte schedule aku just g class balek class tido makan gelak2 n so on.theres nothing to do with the book..
n sampai mase termuncul dlm pmikiran aku to changing the course.
so xtaw la eh.my sis xde halangan pon.but nk kne jd junior balek la tok sem due nnt.urghh.
ok da sampai simpang.aku choww dulu eh?
t malam nk jumpe c bengkok acap plak.hehe.
-tata-

tq 4 reading this

No comments:

Hak cipta ayepabrahman | Terima Kasih !