Saturday, September 4, 2010

macam mane nk cakap ye?

mmm.assalammualaikum.
(dengan mulut la sampo )
haha tu answer tok post tittle aku.
eh aku da balek malaysia doh.(ranjang gile ayat.)
i mean rumah la.huhu
okok back to the mood.
-----------------------------------
sebenanye an an.b4 ni kn aku ade mention psl nk tuka kos.hurm then aku p.k balek.nk ke x.do u think that i can go on with this.?
sbb kdg2 rase mmg susah.(serious mmg susah amek programming)
tp time test smalam smalam lagi.da nekad mmg nk tibai je.tapi senang la plak.so aku mcm taw jawapan tok soklan2 tu.abesla nnt aku passed test tu cmne?haha.dalam sejarah ni kalau passed.
bolela ye pggl GUINESS BOOK WORLDS OF RECORD coz b4 ni quiz ke hape ke test ke tutorial ke.mmg x pena passed.(tutorial pon x pena wat.ceh)hurm dala wey.xtaw nk decide ape tok skunk ni.tggu final camne.next sem time reg baru p.k.
hhaa.
eh eh.pic ni amatla sesuai tok mood aku yg sedang pure2 skrng ni.kan?
photography by epul.(mark up je)
gamba xla leh bla mane.gegar la sayang.tapi yg bwh ni smart.
kan?
ayuh teruskan perjalanan.
tq.

No comments:

Hak cipta ayepabrahman | Terima Kasih !