Thursday, February 9, 2012

itu semua pembakar semangat ayepabrahman

Assalammualaikum w.b.t
Bill Gloud ade hanta satu ayat melalui sistem pesanan ringkas kepada aku yang berbunyi

"If you want to keep growing, you have to challenge everything. Even your own thinking and beliefs" .

lantas aku reply "Thank you" tapi ade bunyi "tett" lepas tu . dekat screen display "Message sending failed" dekat hati display "ciss kredit kosong lagi".
sometimes ayepabrahman display on his mind after what he done is taught him enough but exactly not. "Umur x mematangkan seseorang" , yang jelasnya "pengalaman yang lebih mematangkan seseorang itu" and aku percaya tu , well Kuantan , Thank you! kau banyak ajar aku, aku banyak kenal orang kat sini. ohh kadangkadang macam | kolotnya mereka | matanglah sikit,walaupun sekejap | untunglah
sekarang dah boleh , statement yang aku rindu sekolah, dan aku taknak jadi budak sekolah lagi sebab kadang memang macam aku still di alam persekolahan even sekarang.haha ayep ayep . | cuba untuk memaafkan and kot kalau kau yang silap tafsir? | ok terima T___T

"Unhappiness does not come from the way things are, but from the difference between how things are and how we think they should be" - Creflo Dollar

Nama saya Mohamad Arif Ab Rahman, saya dilahirkan pada 18 Julai 1992 , selamat berkenalan ye?

:) | :( | :)

No comments:

Hak cipta ayepabrahman | Terima Kasih !