Tuesday, November 2, 2010

kadang-kadang rase teringin nak jadi photographer.

assalammualaikum..
ohh tidak , kepale rase sangat pening skrng ni..rase macam x bole buat satu ape pon.padahal sempat nak update blog.he.bukan ape , kek sapo lg den nak ngadu law bukan kek kaw belog oii.?hehe..hesh dok ehh , eden bukan ore somban la.den ore slangor nun jaoh d sanaa..haha.
padahal mlm ni ade discussion tok paper ALGORITMH sampai pukol 4 pagi.macam biase , tok paper ni pon aku akn bersngkang mate wlupon x biase tp bg aku tula kehidupan n care hidup (err same je punn kan?) d universiti..heh.=)senyumsenyum copek.

eyh , Nak taw something?aku mmg minat dlm fotografi..wlupon ianye juz sbuah gamba.tp klu kepale korank ade unsur2 seni cam aku ckit (cewahh) mest korank pndai menilai bnde tu..penah dgr x orng ckp melalui gamba pon da bole tercerite semuenye.?betol kan?mm.then aku ter p.k.alngkah bagos klu dpt jadi sorang fotografer yg bgs ala2 Raja Kamal R. Hussain maybe..emm cbe search kt fb.tgk artwork die.best n terbaek..alhamdulillah aku smpt mntak die judge gamba2 shoot aku dgn Teena R hari tu.n ade satu gamba aku rase yg die ckp oke n boleh bla.hehe.tenkiu.aku x igt yg mne la..hiss..lupe nak catit..emm tula challenge die klu nk jd photographer..tembak gamba bnyk2 last2 satu due je leh pki.tp klu mate2 yg advanced menilainye la.klu stkt masyarakat biase yg tgk ianye perfect je..he.

tp challenge yg lagi besa is bukan seketol due je rakyat malaysia yang jd photographer skarang..ade ramai lagi..n kne compete la whos the best n dari situ korank taw la betape peritnye nk compete mereke2 ni.tapi bidang ni bole buat duet.seriously klu pandai in business ok la..

lagi satu yg aku x suke is orang suke cam mengherdik golongan2 photographer ni.hello mmg golongan2 camni slalu mrayau x tentu hale n nmpk cam bodoh ckit kt mate u ollzs.haha.tapi x la wey..some of them just doing it as parttime job.ntah2 klu korank slidik2 btol2..dorank ni CEO company2 besau ke?hahatokojot kaw..hehe..tapi klu aku pon , satu hari nnt aku nak wat photography as my part time.tp klu full time pon ok kan?ade studio sndiri , model sndiri , production sndiri.haha watever.mane2 la.nnt korank nak kawen sng..byr murah je kt aku.discount3.hehe
-------------------------------------
k guys.i gottogo , Abe Le da text "nnt hang da smpai blok aku msg aku"
have a chantex day.

ayepabrahman.

No comments:

Hak cipta ayepabrahman | Terima Kasih !