Monday, November 1, 2010

rase macam nak lari sekuat hati dan hantuk kepale di dinding Fakulti.

mulekan dengan bismillah..
baru Assalammualaikum.!hye , chat sume , ok tbe2 je.grr
emm eh info terbaru pasal UNISEL..aku igtkan intake november tu ujong2 bulan ni.rghupe2nye 13hb ni.choiy.law ujong bulan sempat lagi aku nak ayat parent aku , siblings aku.ni 13hb baru aku balek..ceh mcm dapat je.xla.mmg la sbb aku x post lg wang pos n dokumen2 yg die mntak tu.aduii tension+stress..prasan x lately pny post ni mmg aku ade mention word "stress" it means i really mean it.bukan rekaan semate2.duniawi je tu.adui da mngarot plak da ke duniawi.he.next intake untuk UNISEL bulan january 11 nnt.xpe xkire aku nk apply jgk..
-----------------------------------
next story aku da x STRESS.
sebab ape sebab ape?
taw x aku tersenyum lebar dapat taw speaking test aku 18/20.n lg lebarnye bile markah aku plg tggi.ecehh.i thought i bedal je mase test tu.tp apekan daye.ptt mmg dpt full marked tu.saje je miss leong tu xnk bg aku full.hehe.alhamdulillah syukur.tp x sngke.serious.(aku tempeleng jgk bdk ni).aku rase ade yg lg pandai speak in english dr aku.tp tula tuhan da bg kan?amek jela.eii gelabahnye.hehe..
------------------------------------
FINAL EXAM.
tenkiu kpd rakan2 yg doakan aku tok final exam ni.lynne especially.sblm final die da wish.tenkiu acap sbb awek ko mmg baek la.haha.(err,lynne jgn nk kembang bce ni.t lg kembang ko)oh ye mak ayh jgk yg doakan aku.senang je klu nak soh mak ayah doakan.miskol je mak.nnt die kol balek.then ckpla soh doakan aku.esok nak exam taw mak.padahal kite silap.mak ayah sntiase doakan kite.kalau x xdenye aku masok U.he terime kaseh..smlm paper programming.for the first time aku bersengkang mate smpi pkul 3 pagi.sggp ni.risau pny pasal.then mase jawab hati aku rase lapang sgt even ade 2 3 soklan x jwb.tp hope dpt score kt soklan2 yg markah bnyk.aminn.berkat doa ibu bape juge.dan rakan2 sekalian..syukurr..
next paper ALGORITHM.err susah gak ni.kames ni , means still ade mase nk wat review balek.hope focus btol2.n last paper kames dpn 11hb.DISCRETE MATHEMATICS.meh aku habak mai psl paper ni naa..mmg susah haram.paper ni ade kacuk ngn add math taw u?i pon xde basic ad math mase skola dulu.azmil yg already in science stream tu pon die bengkak tgk soklan2 nye.hehe.ape lg aku.tp kne usehe jgk.wlupon skadar hangat2 taik ayam..still ade niat nk study taw.penting tuu.he.
----------------
aku dengki btol tgk bdk2 yg da abes paper ni.depa dok usong sane cni beg besa yg klua AF tu n brg2 dorank dpn aku.mmbuatkan aku sndiri xcited nak kemas brg nak balek cuti sem.grr..hazni plak kames ni last paper die.maybe sabtu ni die da bole balek.err..dengki2..
--------------------------------------
guys im really tired with final exam.im stress dgn sume bnde yg facing aku.err.hope dpt yg the best dari TUHAN YANG MAHA ESA.aminn.!

ayepabrahman

No comments:

Hak cipta ayepabrahman | Terima Kasih !