Tuesday, October 26, 2010

kawan-kawan , semalam saya apply UNISEL..=) , =(


assalammualaikum..
jangan terkejut bace tittle tu.mmg btol.kalau korank nak taw.life aku kt cni always stress.aku rase all student SAINSKOM mmg stress n rase cam haram n berbaur ckit..aku taw bukan aku sorank je yang stress n rase cam nak bla dari kos ni.ramai lg.and ade yang da quit da pon.roomate aku yang satu kos ngn aku pon wat hostel ni cam hotel tmpt die berteduh..die pon apply GIATMARA je.yang laen ade yang da x attend class n plan nak tuka kos n quit.

AKU?

hey aku da ckp pendirian aku ni x tetap kan.kejap nak tuka kos.tapi aku da wat surat tuka program pengajian(eceh)tapi still blom mintak cop.mmbe aku pon same tapi still x mintak cop.semalm da pegi kt ofis tapi KP xde.(ATTENTION,bukan kad pengenalan ye?KETUA PROGRAM.he)ape2 pon surat tu tetap aku hanta jgk.tapi yg aku apply baru ni pon aku ptimbangkan jgk klu dpt.
then malam tu aku saje2 ushar kolej2 private laen.then aku pk bukan ke ramai2 bdk2 SEMESTA masok UNISEL.aku pon g surf sane.saje2 isi kot2 dapat.
1st choice aku letak MASSCOM.2nd choice aku letak FOTOGRAFI n last choice aku letak GRAFIK..
orang ckp UNISEL yang half government ni sng dpt.klu dpt ok la kan?maybe offer letter tu nnt aku frame kat umah.kot2 ade halangan dr my siblings.ergg.hope sume org paham situasi aku.bukan x cube.tp da cube.lgpon nk watpe troskan bnde yg kite x suke?lecturer sendiri cakap.our class is da most that have student yang xleh bawak kos ni.lecturer sendiri ade advice.buat sesuatu yang ade nas nye.(cehh mentang2 baru lepas jawab paper agame td.tros igt nas2 ni.)hehe
sape kate orang yg x masok U xleh bejaye?dorank maseng2 ade kreativiti maseng2.so kenela gunekan.kalau aku xyah masok U pon xpe kot.buat bisnes dgn fotografi.ramai yg wat camtu kot.tp cakap bolela.nak buat bkn senang.zaman skarang ni DEGREE pon org da nak xnk je pandng.aku still nak blaja.tp hope sgt dpt blaja bnde yg aku minat.
cube p.k mase depan?mmm
for ur information.kos SAINSKOM ni still ade senior part9 yang x abes2 lg.ptt sem 6 da abes.and klu nak tgk jumlah lelaki kt SAINSKOM mmg x nmpk la.part1 yela rmi tmasok aku.sbb intake mule2.next sem ramai yg bla,kne tendang,quit n tuka kos.grr
---------------------------x gerun ke?--------------------------
skarang cume tawakal bahawe tuhan memberikan aku yang terbaik.

No comments:

Hak cipta ayepabrahman | Terima Kasih !