Monday, October 25, 2010

Walimatull Urussss..!!!

assalammualaikum..
ade orang x?(knock3)haha gediknye menyampahh.
hah kawan2 aku ade dapat invitation kad kawen kale pink lagi you.hhe.kelasszzz..
Nooratiqah (mamil)
*
Mohamad Akmal

sabtu 23 0kt 2010.
p/s=sedih x dapat pegi tgk kawan sendiri kawen.ade meeting dgn perdane menteri pasal projek 8threelion kat sunway.hehe.xla ade hal ckit.btw congrates kat kedua mempelai..tapi aku sempat jumpe kedua mempelai kat titi gantung , perak malam tadi.mase otw heading back to sri iskandar sggh le jap.ade rezki la nk jumpe die.kebetulan dorank still stay kat uma nenek die yang dekat dgn kampus aku.hehe
tuuu diaaaaaa..macam x pecaya naa..kawan cek nak kawen daa..tenong betol2 tu.btol ke pompuan ni nak kawen.?ecehh.da jodoh die.wlupon penat gak la nak layan seko2 yang tanye nape dorank kawen awl?hish bukan aku yang kawen pon.
---------------------
and lagi satu.korank plss jangan anggap yang bukan2 contoh pasangan ni terlanjur ke ape ke.?btol2 x suke.da jodoh xkan lari kemane.pengantin perempuan ade story mory kat cekk.meh cek habakk na..die kate mmg da plan awal lame da.cume tggu tarikh je.plan awal nak wat ujong taon tapi kesampaian sangat die awal kan ujong bulan sepulohh..hehedah3 xyah lebeh3.

alaaa COMELLLnye kawan aku ni kat atas pelamin.hehe(aku bile lagi?)ade hati ko kan?ko igt nak bele anak patung ke?anak dare orang la.hehe
SELAMAT PENGANTIN BARU.
SEMOGE BERBAHAGIA.
SAMPAI ANAK CUCU.

ikhlas ayepabrahman

No comments:

Hak cipta ayepabrahman | Terima Kasih !