Sunday, October 3, 2010

identity.

(nape len macam lobang idong aku?hodohnye pic ni.argghh)
Assalammualaikom.
aselemekom(ala2 nabil bg salam.haha lawak)

eh korank (koma) i mean yg blogger tutamenye.korang xde TERp.k ke nk jd blogger2 hebat ala2 FATIN LIYANA ASRI , IRINE NADIA MARCELLO n abg die AIZUL MARCELLO tu.n sape lg tah.haha.
hah? hah? ade?
best kan?alahai aku pny entry ni cam gedik la plak.
erm erm..tuka tuka..
ok penah x tbayang kalau jd pemes cam mereka?mesti ade kan?huh.
serious mest best klu jd pemes tp sume tu duniawi je.confirm ramai yg ckp camtu sbb yg ckp tu dengki.btol?x?watever..
mesti ade skill law nk jd pemes cam dorank.blog kne mantap kot.kne la publish blog sndiri kt fb ke ape2 jela.ni x.bile org tny "hang ade blog?"
dgn muke sempoi dan malu."xde"..ermm mnyesal.weyh fitri bole x esok pagi tny balek soklan yg same kt aku.sbb aku nk ckp "ade".*lahabau.
ok xpela biala aku dgn DUNIA ANITAku sendiri.hehe.
----------------------------------------
guys,lately ni rase sesangat malas nk blaja..*ok tipu bukan lately ni je tapi mmg dr starting da malas.(wah cekap korank kn?taw2 je aku tipu.)*kenyit mate garu kepale..

seriously , blog pon da lme x update..bukan bz atau ape.tapi melayan mood sedih sambil dgr lagu PADAMU KU BERSUJUD oleh AFGAN.feelnye mmg sungguh2..aku da cakap aku x bole bawak kos skarang ni.mmg susah mencabar.*kejap2 jgnla mencelah..-dalam hati korank mesti cakap."wey bodoh,blaja mmgla susah.mne ade bnde senang dlm idop ni klu nk bjaye.x pena dgr ke?BERSUSAH-SUSAH DAHULU,BERSENANG-SENANG KEMUDIAN.?"bukan ape wey.mmg btol la.tapi klu da x minat ? x gune kan?bukan ke patot dan elok meneruskan bidang yg mmg kite minat?at least nk blaja pon ade ksungguhan.btol x?bknnye nk p.k psl pluang kerje atau ape.tp x kesahla..so nila risikonye skarang?

bertukar jd 'POWER RANGERS MERAH ATAU HITAM?'

nak teruskan atau x?oh tidak.jawapan aku tetap same utk bertukar ye?sori.tp tulah.sume da TERtulis kan?kehendak tuhan.then tengok jela ape akan jd nnt.same ade HITAM atau MERAH..*menangis mengenang nasib hidup.-x p.k ade yg lg malang dari diri sendiri.*=(

*moral of the story=XDE.!

No comments:

Hak cipta ayepabrahman | Terima Kasih !