Wednesday, June 23, 2010

alaa baru duepulohempat la.

nope i mean bile la nk dtg duepulohenam aribulan ni.
cehh,serious weyh gua x saba nk tggu ari tu.skrng ni juz gua x packing lg.besela otai mmg suke wat bende last2 minute ni.apela sgt stakat nk kemas beg besar kuar AF tu..herrhhhh.
malam sabtu nnt baru gua kemas.barula meriah..time tu sume ade,satu family balek.n sabtu ni,duepulohenam gua pegi ngan 3 kete aw?haha gempak x?cam nk anta gua g HARVARD kn?alaa yekan jela cepat**heh
-----------------------------------------
hey , about post RAIN smalam.
-ye ble p.k2 balek gua trsentoh la.mekaseh ye RAIN?
n sometimes gua x yakin gua nk tgglkan uma ni.i wonder sapela yg akan jd mmbe gua sane,roommate gua,lecturer gua (heh).oh ye ade ke mmbe cam wak kt sane?hope2 la dpt jmpe satu.
"ah kaw gelabah je.kan ramai mmbe2 kaw dpt sane."
ye btolla.ni die list2 mahasiswa n mahasiswi yg stempat ngn gua.

-MUHIDDIN BIN HAMDAN dip in sains komputer
-AZMIL BIN ISMAIL dip in sains komputer
-HAZNI MD YASSIN dip in perancangan bandar dan wilayah
-FAHMI IBRAHIM dip in NTAH XTAW
-REDZUAN ZOLRAHIM dip in AKU PON XTAW GAK

yg sure azmil n muhidin je yg aku slalu jmpe sbb same kos ngn gua..yg laen2 tu con4rm jarang jmpe.komprem la.
watpe nk slalu jmpe pon?kang x blajo ko kang.haish.

anyway good luck 4 us.

tq 4 reading this.


No comments:

Hak cipta ayepabrahman | Terima Kasih !