Tuesday, June 1, 2010

the moment dlm base mlayu ape?

ehemm.lame gak da x update blog huh.maklomla sjk krisis kegawatan ekonomi broadband mnuron ni.mmg da mls ah na surf tenet ni.gua pndang laptop ngn broadband ni cam taik je.(abes madu sepah dibuang)sampai ati ko kan?:p

nah.knlkan.nila BENGKOK a.k.a ACAP.haha.sori la der.cam xtaw aku plak.kames lepas aku lpk ngn die.AIM nye nk shoping brg2 kprluan die kt KUIS nnt.mamat ni masok kuis la.ari senin smalam die masok tp bru harini aku update.haha.aku plak gebang la ckit mak aku ckp ah nk bli brg ckit2 tok msok uitm nnt.dpt la pulus ckit.CEHH kategori anak ape ko ni eh?
padahal balek bwk perot jek.(seb bek pndi cover)
bkn ktorank je yg g.ade lg c yoko.sori x dpt upload pic die sbb aku mls.
-----------------------------------------
so cam besela law kuar ngn bengkok xde tmpt laen la d ajknye,MID VALLEY manjang.aku pon xtaw tah ape d pndngnye tmpt tu.da cam PKNS je aku tgk tmpt tu.adoiy bosan2.seb bek ade yoko.fun la gak.
so kt sane cam aku ckp la xde ape yg mnarek.tp ade satu.(ckp cam org iban la ko ni.kjp xde pe yg best skunk ade satu plak)tem tu ade la pameran kt centre die.NIKE CUP FOOTBALL la i think.so cam taw2 aku mmg minat kasot MERCURIAL tu.ala cam zaquan pmaen n9 tu pki.lmbap la korank.dpt la ushar yg original.so cpt2 aku ajk bengkok ushar nike centre kt ats.so yg original hrge die x silap aku RM1499.00
murah je.lps la sebulan topap aku.:p
tp tu yg but bola pny.yg futsal hage die RM199.00 agknye la.hentam je.haha.
igt nk beli tp xde mood nk beli.(padahal save bajet la nok)xleh jd ni.:d
t sblom msok uitm kne beli gak ni.insyaallah.xde ke bnde yg turon dr langit eh?
---------------------------------------------
ok then sggh la mekdi.besela aku law kua jln x sah la x robohkan mekdi uh.
samela ngn bengkok.yoko plak 4low up jela.then pas g mekdi g jusco bli bju c bengkok.pyh c bengkok ni nk plih bju.seb bekla die bwk aku ngn yoko.bereh gak la.haha.last2 dpt la 2 baju kmeje tok die.
p/s=aku siap 4low die g fitting room lg.haha.yoko plak ilang tah kemne.last2 die ngn ayer.(balaknye.)wtf
----------------------------------------------
jap2
yg plg best an an?nila time ktorank snap pic kt ats ni.ade sjarah tsnditi aw?jgn men2 der.
ade la tah org endon ke cine msok jamban uh.tem tu ktorank 3 je msok la aku n bengkok.
tem tgh snap ni tbe2 je ade la bunyi yg agk2 gum-punk ckit.(kentot)
bapak ah ya rabbi la-xde bau pon tp agk2 la.cilake kaw.seb bek tue ckit dr ktorank.law x da bareng bwh sink da.c bengkok plak thn gelak je.aku pon pe lg.maki hamun la org tu dlm ati.tp dose gile aku,bkn bau pon kentot die.haha.x snonoh la.
seb bek yoko kt ladies.law x da mkn sepak trajang da org ni.
pergh.
anyway this is the best time i had on the last2 mase b4 aku enter the university.haha.
26 hb ok?26 hb?uitm mari.
good luck 4 me.aminn
waaaaaaa._-=spe nk tmnkn aku bli brg nnt?
tq 4 reading this.

No comments:

Hak cipta ayepabrahman | Terima Kasih !