Tuesday, June 15, 2010

hari hari terakhir seorang PERWIRA.

salam..
ok ngarotla post ni.jap g jap g
ok 1stly x sngke la plak ari senin rituh gua dpt surat PLKN.ingatkn x dpt beb.well maklomle besenye kumpulan 2 n 3 ni mmg masaklah surat x smpai.hampeh plak aku dpt.napela kaw peningkn pale lutot aku nk isi mende2 uh.cinabeng.
tapela tapela at least gua da dpt taw syarat2 pnangguhan . aminn dipanjatkan pada ilahi.
so 19hb ni ye cek ayep?
--------------------------------------
then hari2 takhir kt uma ni bikin gua pusing jek..
dala abg gua anta ank2 die kt uma ni.jadi budaksitter la aku.haish.seb bek da besar law kecik abesla.yg penatnye bile gua tpakse jwb soklan2 sengal dorank uh.penatla.dah dok diam jek.
--------------------------------------
eh ari jumaat last week kn gua jmpe wak aw.so last2 time kt bandar ni (ceh) plan nk wat gathering lagi.jap2 mest ade yg bengang kn napela ex-5ict ni asek wat gathering je yg ke arah reunion gakla.jeles la korank.bukan ape.mak saye ajar saye sejak kecil bahawe silatulrahim sesame umat tu amatla penting sehingge kite mati.(saye memang anak soleh kn?)
so plannye :
EX-5ICT PARTY
DATE:18 JUN 2010
TIME:AFTER MAGHRIB
PLACE:WAK HOUSE
FEES:RM8.OO/PER
tp still dlm rancangan malaysia ke 10 k?
AIMnye konon2 sebelom maseng2 bla g ipta ipts la konon.haha.bagos kn kami?
stakat ni adela gak seko due yg stuju.tp slalunye mmg jadi law ktorank yg plan.even last minute show.ade je yg tpacak.C JENDOL LA NI.
tapi as ckp die tanak ade JENDOL.ok fine gua pon tanak die wujud.
tp yg penting gua nk makjah ade.tu wajeb ouh.ta bley tggl.law x matila aku nk handle event ni sorang2.x mriah ok?haha
terime kaseh ye?

No comments:

Hak cipta ayepabrahman | Terima Kasih !