Wednesday, June 23, 2010

RAIN tag gua kt blog die.

Goodbye My lover,Goodbye My Friends.

Hey hey, pe cer neh?gudbai-gudbai bagai ni. Sapa nak gi neh?


Takde pe sebenarnya. Disebabkan kawan-kawanku tak lama lagi akan
diculik oleh UiTM *bak kata paan la aku post entry ini khas untuk mereka.Huhu, sedih lak. Lagi dua hari jer diorang nak berangkat. Semua jauh-jauh lak tu. Adeh. Tinggal la aku keseorangan disini. Hey! sapa kata keseorangan? I've my family here. Kawan je takde. Takpe la, diorang pun bukan pegi bercuti. Diorang nak pegi belajar. Menuntut ilmu. Aku sepatutnya gembira bukannya sedih.Uhuk2.

So, here it goes...
bakal-bakal mahasiswa serta mahasiswi yang akan membangunkan negara Malaysia 1 hari nanti...


Aisyah dan Hafiza - UiTM Sabah. Course Pentadbiran Awam
Farahan - UiTM Pahang. Course Sains Komputer
Atikah - UiTM Pulau Pinang. Course Kejuruteraan Awam
Fahmi - UiTM Perak. Err, tak tau.
Arif - UiTM Perak. Err, pun tak tau. Hehe. Sorry.
Anis - KPTM Bangi.


Geng aku yang lain dah sambung belajar dah. Macam
Farahana kat Matriks Negeri Sembilan, Aziera dengan Atikah Mahfud kat UiTM Puncak Alam. Mazni dah masuk matriks but keluar balik sebab dia nak jadi cikgu so dia masuk IPG kat Negeri Sembilan. Sape lagik ek? Aztika kat UNISEL.Yusthafi...dia UTM. Azhaari my bro Form 6 kat SAAS. Khair Kat SMK Sungai Besar. Faiz kat matriks Melaka. *jeles dow!! ahah. Mira Edreena kat Politeknik Sultan Idris Shah kalo tak silap. Tu je la yang aku ingat. Sorryla pada yang namanya tak d'mentionkan di sini.

Kepada mereka-mereka ini, saya,
Raja Norhazrin..mengucapkan semoga berjaya ya! Jaga diri kat negeri orang. Ingat, masuk tempat orang bawak otak bukan parang bak kata M.Nasir. Jaga agama, ingat Allah selalu lagi-lagi time susah tu. Ingat parents selalu. First sem ni takyah la cari-cari pasangan lagik. Focus lu kat study. Da lama sikit lantak korang la. Hik3. Apa-apa pun, jangan lupa kawan ok. Balik Kuala terus online FB bagitau satu kampung yang korang dah balik. I WILL MISS U ALL A LOT3!! =)

p/s : untuk
Syaza Nadira...all the best yer kat UiTM Shah Alam tu. Actuarial Science tuuuuu. The toughest course tuuuu. Hehe. U can do it dear. I know U can. Sarang hae! Chaiyok!

1 comment:

Mohamad Azhaari Shah Sulaiman said...

Wah.. Nama aku ada lah.. Terharu seh.. Thank you bro .. Hahaha. Follow ar blog aku..

Hak cipta ayepabrahman | Terima Kasih !