Tuesday, July 28, 2009

first post..


err..

huh..

well akhirnye smpai gak hjt nk wat blog..

i think this is the best 4 me..(lonely guy)

to MIRA SYAZWANI-

bkn sume org kusel slow in I.T..

i prove it to you..

k la..

this is ma intro..

ma name is MOHAMAD ARIF BIN AB RAHMAN..

17 ALREADY LAST WEEK..

(18 OF JULY 1992)

this year is important to me..

my future is in my hand through SPM..

hope dgn adenye blog ni aku x bRAHSIE lg..

coz im little bit x ske cte probs kt org len..

well tgk t cmne ek..

hope de favourite readers tok blog aku ni..

n maybe this can be the part of the sociality..

add me in myspace n facebook=


smpai cni dlu k..

wait 4 next postt..

bnyk lg rahsie yg aku nk gtaw n mnx advise korank..

stress beb..

c yaw..

(assalammualaikom)

No comments:

Hak cipta ayepabrahman | Terima Kasih !