Saturday, December 3, 2011

In style of 80's

Assalammualaikum,
Dear Diaries,i'm missing you even this is my 4th time i am signing in for u Diaries. *Damn!
i feel lost inside myself
kenape tak bole focus on something important ni , kenape nak menghanjeng orang dari bilik ke bilik ni , ayepabrahman plss stop!! jangan sampai ade orang annoying dgn kau.*oh em ji cantek kaki bersilang kaki dari bulu demi bulu , mane ade orang nak annoying dengan aku lah haha.bile da buat person by person senyum its automatically aku tersenyum tapi hati?*aku mane ade masalah bercinte tapi gedik nak mention soal hati haha hanjeng oh hanjeng janganlah nak kenceng.sesungguhnye over act untuk buat orang terhibur memanglah nampak bodoh sometimes tapi ayepabrahman tak pernah rase janggal,tabah segala bodohan.aminn sekarang ni bangun dan buat2 berdiri tegak macam nak nyanyi lagu Negaraku dan bisikkan kata2 semangat yang macam dalam buku *Dare To Fail by Billi Lim - di mana tulah satu2nye buku menggunakan duit sendiri , , saya ulang ea? BUKU MOTIVASI.! (ok bukan satu ulangan tapi pembetulan penambahbaikan.) hopefully dapat habis bace walaupun dekat sebulan halaman mukasurat tak berganjak , SEDEHH ko ni !
Boleh tak someone suggest satu buku yang betul2 menginspirasikan aku.aku minat baca tapi rajinnye mane?jarang lekat.buku da ok tapii tetap taknak habes bace tapi alhamdulillah buku tu satu2nye yang menginspirasikan aku 35% in myself.ko mampu!haha tahniah pandai aku pilih buku.da bosan,letak je jadi hiasan.
mungkin ade sebab i feel lost inside myself - ko tahu,satu hari ni aku tak ambik nasi or apeape dengan niat nak makan malam je sekali *konon je statement .. memanglah makan malam je tapi memandangkan Zaza Ikhlas tutup pegilah harok je kedai makan yang macam hidup segan mati tak mahu tu.takyah uji akal da tahu da..dekat 2 jam dengan penuh konfidennye tggu nasi dengan asyrafzakaria baru dapat . customer alaala mati hidup balek je kot . hmm taknak lah aibkan company tu ahaks dah diam!bende jadi taik jugak nanti.shhhhh
i need focus ! jangan harokkan keadaan.

Rihanna ; do whatever you want to do because you will regret every second what you want to do that you didnt do.
terimas..

No comments:

Hak cipta ayepabrahman | Terima Kasih !