Friday, December 30, 2011

Ayepabrahman no 1 di carian Google tahun 2011.


hiilaaahaiii kepale hotak die haha post tittle haram sungguh , sori jika gurauan terlalu over | bosan ! | aku kurang sehat sejak kebelakangan ni , untuk info masyarakat semua ayepabrahman memang jarang sekali rasa x sehat atau lebih diklasifikasikan lagi sebagai demam kerana tugas yang dipertanggungjawabkan untuk melahar orang sekeliling ohh tidak lupa juga Assalammualaikum sebagai penghulu bicara walaupun dah suku berkatakata . tapi sekali dah demam memang menangis , yes sometimes i am so ciwek dan gonjeng . sekarang buatbuatlah terkejut . ;D

2012 are on sunday :
and so what?
untuk makluman masyarakat sekalian | alahai penggunaan bahasa *masyarakat tu macam 15 16 Daerah je yang bace blog aku ni even satu ? | *merengus ketidakadilan
ayepabrahman adalah seorang yang tidak suka bersungguhsungguh untuk menyatakan azam-nya menjelang tahun baru , quotes je semua tu , seriously for me . walaupun untuk menyimpan azam , laenlah kalau ade Ally Iskandar yang wawancara sekitar Pavillion yang pegi kat sorangsorang tanya "Apakah azam tahun baru anda untuk 2012?" | time tu aku bersungguhsungguh nak jawab semua tu sebab Ally Iskandar tanya sambil ade cameraman kat belakang die. LIKE!
bagi aku azam tahun baru tu same macam niat sebelum makan kismis haha.tak kesahla , at least dalam ape pon aku akan niatkan aku nak yang macam mane.kalau nak berazam tak payah nak tggu tahun baru kot betol tak boboiboy?upinipin? | tapi yang sudah berazam tu keep on going ok ? i wish the best for all of u . |thank you readers. | Happy New Year

ikhlas ayepabrahman .

No comments:

Hak cipta ayepabrahman | Terima Kasih !