Friday, December 16, 2011

I wish i was Eight again .

Assalammualaikum | Sang Pembaca | ayepabrahman kadangkadang kejam kerana menyamakan kawankawan dengan binatang *buktinye penggunaan ayat sang di awal pembukaan entry dan yang lagi kukuh penggunaan gambar kurekure di atas . | omg korang ! ayepabrahman tak pernah memaksudkan tu pun , astarghfirullahhalazim , jantung berdegup pantas seakan Dato' Nicole Ann David bermain Squasy . lalu dia pun berkata "Jangan cakap macam tu boleh tak?" mulut kurniaan Allah s.w.t memang begini dari awal lagi namun ayepabrahman bangun di hadapan korang semua dan berikrar yang isinya "sesungguhnya mulut ini tidak boleh di-sensored kan dan saya bersyukur dengan mulut ini juga kawankawan senang dengan kehadiran saya di dalam industri dan membuat mereka terhibur" omg thanks cukupcukuplah mengapa entry ini terlalu menggelabah ? sesungguhnya penggunaan ayatayat yang digunakan oleh penulis hanya sekadar untuk memantapkan penggunaan Bahasa Melayu nya atas sebab kelas Bahasa Melayu Komunikasi minggu ni cancel lagi . | *cerdik bukan ?
________________________________________

StoryBoard
i wish i was eight again because i need to be eighteen on the first semester here ;D
hehe | malangnye aku sembilanbelas , *malangnye hanya aku gunakan untuk ayat ini sebab aku rase bertuahnya aku berada di sini sekarang .
perjalanan yang telah ditentukan oleh tuhan sememangnya berharga seindah ciptaan-Nya .
aku tak pernah menyesal memperoleh DISMISSED pada semester pertama menjadi mahasiswa Sains Komputer di UiTM Perak . oh enoughlah cerita pasal tu .
Umur tidak memainkan peranan dalam memperoleh Kejayaan yang berharga | Gagal sekali tak bermakna untuk selamalamanya *aku bosan dengan quotes yang macam ni and aku terfikir untuk satu quote yang lagi sedap dan boleh gunapakai untuk aku | Kegagalan bukanlah sumber inspirasi untuk Kejatuhan tetapi Kegagalan adalah titik semangat untuk sebuah Kejayaan | ok cun bukan ? | sebutir beras itu umpama setitik peluh petani , manakan datang beras kalau takde usaha seorang petani ? Kejayaan merangkumi segala aspek . walaubagaimanapun , takpayahla semua orang nak memperolehi kejayaan di Institut Pengajian Tinggi (IPT) kerana siapa pula yang ingin menggantikan golongan petani ? ;D (tak salah untuk selitkan scene bergurau kan?) *ampunampun weyh ! |MASALAH ? takkan ade masalah yang tak dijodohkan dengan penyelesaian , usaha dan doa lah selagi mampu *ko MAMPU!! | tanggungjawab yang dipikul di sini bukan berat , cume belajar , "mak tak suruh apeape pun dik" pesan isteri ayah setiap kali on call | nak dijadikan cerita - our biggest problem was which dress to put on barbie kan?

i'm sorry for the stupid entry ;(
SALAM IKHLAS ayepabrahman |

No comments:

Hak cipta ayepabrahman | Terima Kasih !