Friday, December 9, 2011

Mak selalu pesan .

Assalammualaikum | Dear Diaries .
Hari ni gembira kerana Fatin Liyana update blog die *azab tunggu FL nak update blog sekarang.haha . aku selalu gadoh dengan housemate sorang tu pasal FL lebih bagus dari blogger lain,kan?x pyh nak bukti2 sgt lah kan,memang penulisan die A+ *mcm dpat duet je puji FL mlmbong2 ni.naseb baek FL pnh reply comment aku *bangge yang x perlu dmention. baideway | korang ade bace entry FL?update psl Google Malaysia Top Searches 2011 , for Fastest Rising People Fatin Liyana disenarai di nombor-6 diikuti dengan Justin Bieber , Rihanna ,Ustaz Karim n Hanis Zalikha | wow ! dont u think so? great dpt kalahkan Rihanna n JB.Hanis Zalikha yg last year no teratas,taon ni bawah sikit diungguli FL. | untuk kategori Top Blogs Honey Koyuki no-5 . congrates Fatin Liyana . !
__________________________________________________________

sekarang ni spirit menguasai minda , a very powerful spirit that called MALAS . tapi VISI ayepabrahman tetap x hilang , still nak jadi successful person in his life and mengubah dari seorang LOSER yang aku sendiri andaikan diri aku walaupun bukan kepada LOSER sgt kepada SOMEBODY yang sememangnya NOBODY. | insyaallah.
ayepabrahman akan ingat setiap detik sehingga ayepabrahman berada di sini.
setiap doa yang dipohon dari mak ayah , sesungguhnya aku juga yang akan berusaha untuk memakbulkannya insyaallah.

___________________________________________________________

penat dengan DRAMA.
mak pesan jaga diri baik2 jangan gadoh2 , mak xnak anak mak org anggap jahat haha.
kawan elok2 dgn orang , jage hati masing2.
mengalah la selagi boleh . kalau dah ade API , AIR pon kene ade . |*terkenang mak untuk seketika. |nak miskol mak , dengan harapan akan di kol semula. *bijak!

thanks.

6 comments:

Anonymous said...

anak yang baik.

ayepabrahman said...

alhamdulillah dan harap2 ;P

cik liyana . said...

oit pakcik . amboih . kemain kauu :) eh . ko kt shahputra ea ? kt tmpt hospital aku neh ade dak kolej kau posting samee . neway , oih kuantan-bentong jawhhnyyeeee 3 jam weyh . acane na meet der ?

ayepabrahman said...

yer beb.alah datangla..

Fatin Liyana Asri said...

thanks ok! hehe...

ayepabrahman said...

ohemjii..guys , Fatin Liyana comment kat post aku.. ;D

Hak cipta ayepabrahman | Terima Kasih !