Saturday, December 17, 2011

Melangkah lah sejauh mungkin | Berpijak di bumi yang nyata .

Assalammualaikum | Readers dan Followers yang tak seberapa | untuk entry kali ni ayepabrahman nak sajikan korang dengan ayat yang dah lame ayepabrahman nak pakai , Bismillahhirahmanhirrohim | ok cun .

aku harap sangat entry ni dapat meyakinkan korang semua | *bisik hati kecilku merayu kepada pembaca semua agar baca entry ni sampai habis , sadisnya hati seorang penulis blog bila berkarya ;D | i just write for fun derr .
nak sedapkan lagi cerita ni aku nak bina plot cerita dari pendahuluan , isi dan juga penutup . untuk menarikkan lagi isi cerita aku nak gebang sikitsikit . kadangkadang aku macam nak ambil jarak 500 meter dari dinding rumah dan lari sejauh itu lalu menghentakkan kepala sekuat mungkin menandakan aku menyampah nak tulistulis macam gini . Bagilah lempang setandan . ;D
Ok aku paham bila seorang individu mempunyai tahap keyakinan diri yang tinggi dan juga individu yang mempunyai tahap keyakinan diri yang longgar bak baju dan seluar aku yang makin lame makin longgar sekarang ni | betapa berkeyakinannya aku menerangkan di sini yang aku dah hilang berat badan sedikit demi sedikit *ok tak tipu ! | aku dapat faham golongan yang tak berkeyakinan dan berkeyakinan sebab aku boleh jadi keduadua nya . saat Jenab berkeyakinan menjaja cerita kotor si Sabariah , Sabariah tak berkeyakinan untuk keluar rumah walaupun untuk buang air besar sebab rumah kampung kemudahan tandas mereka di luar rumah . | sabariah mengeluh panjang . Kesudahannya aku pon taktahu ape yang Sabariah buat untuk part buang air besar tu. ;D | jijik scene ni , ok cut !
ape yang aku nak terangkan kat sini ialah , pergilah sejauh mungkin , ingat ape yang selalu aku mention dalam entryentry aku . -do whatever you want to do or you you will regrets for every second what you didnt do that you want to do . | sometimes orang akan cakap pandang hadapan jangan tengok orang sekeliling , bagi aku aku sangat jage perasaan orang sekeliling aku as long die tak halang pointpoint aku untuk berjaya . get it ? aku concern orangorang sekeliling aku . bertuah sungguh insaninsan yang berdamping dgn aku . sometimes i hurt them by my words but they really get me exactly . aku rase aku dah buat yang terbaik untuk orang sekeliling aku , aku selalu mengalah as long untuk kebaikan mereka tapi aku taknak orang anggap aku lemah dan pandang rendah kat aku | at least aku gembira kawankawan tak pernah hilang even aku dalam senang or susah , mostly kawankawan tak pernah tahu what i am facing for but yeah friend is always there for me . aku dah mention -your problem is just the dress that u should put it on barbies . aku suke quotes tu .
isi seterusnya aku nak fahamkan orang semua , sejauh mane pon korang melangkah , plss make sure kejayaan korang tu bersih . ahaks *ayat makan dalam shiot
bagi aku , kesilapan dalam langkah yang diambil dah buat aku matang dalam memilih jalan yang sepatutnya aku pergi , aku harap ape yang ade sekarang bakal munculnya cahaya kejayaan seperti cahaya kegemilangan saat ultraman mengalahkan raksasa durjana . aminn
berpijaklah di bumi yang nyata sesungguhnya being yourself is yourself hundredandten % . no need to be others , eiii rimas akulah orang samekan aku dengan awal ashaari sebab aku pakai Toms tanpa stokin err .. | haha

salam ikhlas | ayepabrahman

p/s : i'll be on pwtc tonight . !

No comments:

Hak cipta ayepabrahman | Terima Kasih !